niedziela, 21 kwietnia 2013

Więc miała się odbyć loteria...

Znużona przeglądając posty bloga Kochany-Stardoll, czyli przyjaciele-pauli.blogspot.com natrafiłam na przykrego posta. Obiecywana loteria nie może się odbyć. Czyjeś konto zostało skradzione. A mianowicie konto Marcina - Marcin.x3. Nie ma pojęcia jak to się stało. Biedny Marcin, na skraju załamania. Czyżby brakowało kasy na wypłacenie loterii? Bo przecież w zakładce LOTERIA 500sd można zgarnąć właśnie tyle. A może już nie można tego zgarnąć...


Link do posta: TUTAJ


"Admini nie chcą podać mi hasła[...]"
"Mam serdecznie dość, przepraszam Was"

Post wydaje mi się być niezbyt wiarygodny. Ktoś tu kręci. Dziwnym trafem księga gości została zablokowana. Jak dla mnie podejrzane...


Sądzicie, że loteria jeszcze się odbędzie?
A może ja bezpodstawnie oskarżam Marcina i po prostu skradziono mu konto?
Co o tym myślicie?


P.S.: Jakieś pytania do Imagination. ?

4 komentarze:

Unknown pisze...

Podejżane...


AnnaWeKrwi

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Nom.. Najwidoczniej robią czytelników w Balooooona! :/


Fruzia331

Wampirkas pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

lOTERIA DAWNO SKOŃCZONA ROZDANO JUŻ NAGRODY A CO ZAZDRO ZE NIC NIE WYGRAŁAŚ ?