niedziela, 28 kwietnia 2013

Powitanie :)

Cześć, jestem Hania ! Właścicielka bloga dała mi szanse bycia redaktorką. Będę zajmować się:
-makijażami-raz w tygodniu-niedziela,
-stylizacjami-ok.2 razy w tygodniu-w wolnym czasie :D

Coś o mnie: mam 13 lat, interesuję się modą, tańcem. Lubie podróżować, rysować i robić zdjęcia. Mój ulubiony kolor to  kobaltowy. Na stardoll jestem od 4 lat,moje konto to bruno109.

Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje posty :)
Jeśli macie pomysł na jakiś makijaż, piszcie w komentarzach!

4 komentarze:

alliedeberry03 pisze...

hej witaj na blogu;) może jakiś make-up wiosenny?

pozdrawiam alliedeberry03

Anonimowy pisze...

witaj!:),może jakiś kolorowy makijaż(brązowo,biało,czarny).PogodnaKsenia.

Aga. / aga-medoll13 pisze...

Cześć, powodzenia w pisaniu i żeby dobrze ci się pisało. ;)

aga-medoll13

Unknown pisze...

Twe zainteresowania są dość pospolite. Co 3 osoba takie poda.

Skoro twoim zainteresowaniem jest moda to co sądzisz o kreacjach Kim Kardashian ?

Tak, wiem jestem wredna. ^^


AnnaWeKrwi