sobota, 13 kwietnia 2013

Metamorfoza Abieska-XD

To moja 2 metamorfoza, do kolejnych zgłosiły się następujące dziewczyny: atena75, _julcia_1997, AnnaWeKrwi oraz klowe101. Oczywiście mogę jeszcze kogoś dopisać w razie czego :).

Przejdźmy więc do metamorfozy.

Stylizacja
Przed.
Zacznę od tego, że strasznie podoba mi się nazwa Abieska :D. Nie wiem czemu, ale tak już jest. Jeśli chodzi o stylizację, to nie jest zła. Najbardziej przeszkadza mi w niej kolor paznokci- fioletowy, który wg mnie tu nie pasi :33. Gdybym miała oceniać w skali od 0 do 10 dałabym 7.





Po:
Chyba zbyt czarna ta stylizacja, ale mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu ;>




Makijaż:
Przed:
Choć wykonany został tylko jednym kolorem, jest naprawdę ładny! :) W sakli 0-10 dałabym mocną 9 :).




Po:
Wykonany przeze mnie makijaż różni się od Twojego tylko jednym kolorem :>. Fryzurę zmieniłam na taką, która podoba się niestety niewielu osobom na Stardoll, ale jest jedną z moich ulubionych *.*





Komentujcie, czy się spodobało :))
Pozdrawiam, Dogusiowa ♥







5 komentarzy:

Unknown pisze...

ślicznie ^^

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

lepiej po, o wiele;)

_julcia_1997

Anonimowy pisze...

PRZED!!

MisQua_ pisze...

:P Zdania widzę sa podzielone :D
_SuperStars_Me_

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Bardzo ładnie :p Nazwa abieska byłaby fajna bezs tego -xD


Fruzia331