wtorek, 2 kwietnia 2013

Są pewne zasady. Ja zgapiałam...

 

Nie tak dawno poruszona i sfrustrowana Imagination. postanowiła napisać posta na Uzaleznieni.blogspot.com mającego zapewne na celu nawrócenie kopiujących  i przystopowanie rozwoju blogów przez mniej lub bardziej widoczne ctrl-c,  ctrl-v. Przy okazji wymieniła "Rzeczy, które powstały na tym blogu i są zupełnie nasze". Po tym desperackim poście widać, że Imagination. ma cichą nadzieję, na zarzymanie kopiarskiego pędu.
 
Post Imagination.
 
 
Ma trochę racji. Niektórzy czują się bezkarni kradnąc czyjeś pomysły. Jednak mało kto potrafi zauważyć rozsądną granicę między kopiarstwem, a inspiracją.
 
Z równowago wytrąciło mnie jednak:  "Jeżeli któryś z Was drodzy właściciele ma chociaż trochę honoru, to powinniście to usunąć"
Zastanawiam się, jak wiele blogów upadłoby po takim honorowym czynie. I czy aby na pewno wtedy uzależnieni dalej byliby na takiej wysokiej pozycji? Czy i oni nie straciliby na tematach?
 
Przeglądając komentarze do posta  (które zresztą sami możecie przeglądnąć TU )
zauważyłam, że zdania są podzielone. Liczna grupa stardollowiczów uważa, że niejaka Imagination. przesadza. Wiele z pomysłów jest banalnych i istnieją na wielu blogach - Jak mawiają.
 
Komentarze do posta Imagination.
 
 Widać, że redaktorka za wszelką cenę chce pozostawić bloga uzaleznieni bez skazy.
 
Tylko czy to było dobre posunięcie?
Czy to nie pogorszy reputacji Imagination.?
Czy blog Uzaleznieni jest stuprocentowo oryginalny?
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
 
 MajkaKolorowa

7 komentarzy:

Nadziaaczeek :3 pisze...

Bardzo mądry post!
Abieska-XD

Unknown pisze...

wydaje mi się, że niepotrzebnie robi taki szum koło tego. wiele blogów, mało popularnych wzorują się na tych lepszych, nie mając złych intencji. ktoś inny mógł wpaść na ten pomysł, nie wiedząc nawet, że takie coś istnieje.


_julcia_1997

chomiska pisze...

Przesadza troche, wiem że kopiowanie na zasadzie kopiuj-wklej nie jest fair, ale na niektóre pomysły wpadasz samemu, a są one na innym blogu. Nie wiem co pisza na 100 innych stardollowych blogach bo na nie nie wchodze - to nie jest fizycznie możliwe. Dlatego moge wymyslic cos, co na tych blogach już jest, a ja po prostu o tym nie wiem.

chomiska

szirulejka pisze...

za dużo liter ;p przeczytam jutro :)

szirulejka pisze...

Tak, ma racje ja nie znoszę kopiowania to po prostu złodziejstwo jak ktos nie umie czegos robic to niech nie robi a nie na sile kopiuje .

klowe101 pisze...

Zgadzam się :**
klowe101

Unknown pisze...

Straciłam resztki szacunku jakie miałam do tej suk! . W głowie jej się pierd0li?! A co mnie kurwq obchodzi jej zdanie?
Zaraz cały blogspot będzie jej i blog nie będzie mógł się tak kończyć! Co dalej?! Zabroni nam alfabetu bo ona go wymyśliła?!
Strój dnia,tygodnia, Stylizacja weekendu, historia bloga, ogłoszenia?! DAM SOBIE RĘKĘ UCIĄĆ ŻE TO BYŁO JUŻ WCZEŚNIEJ. Jak nie w Polsce to gdzie indziej ale było.

Ogłoszenia?! Mam ochotę przyłożyć jej mocno w ryj! Bo nigdy wcześniej nikt nie słyszał o ogłoszeniach... O bogini olśniłaś nas! Jak ona je naprawdę wymyśliła to ja jestem zdrowa psychicznie!

Po co to pisała? Myślała że ludzie na litość ja wezmą? To się dziwkq przeliczyła...


Przepraszam za słownictwo ale mocno mnie zdenerwowała a jeszcze słucham Paktofoniki..(To dziwnie na mnie działa)


AnnaWeKrwi