niedziela, 7 kwietnia 2013

Loteria

Loterię sponsoruje _julcia_1997
 
WARUNKI:
 
-zgłoszenie się w komentarzu
- być obserwatorem bloga MyTworzymyStardoll.blogspot.com
- być obserwatorem bloga Queens-of-fashion.blogspot.com
- dodanie 5 komentarzy na blogu Queens-of-fashion
- posiadanie 2sm/2 sd na odbiór nagrody
- podpisanie się stardollowym Nickiem
 
 Napiszcie co macie, by uniknąć powtórzeń. Możecie też podać numerek rzeczy, którą najbardziej chcielibyście dostać.
Wyniki loterii pojawią się, gdy będzie 100 obserwatorów. Pozostało tylko czterech ;)
Powodzenia!
 
 
 
 
P.S.: Na śmierć zapomniałam o wynikach piosenki blogowej, jeszcze dziś to zrobię.
 
 

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Zgłaszam się!
Spełniam wszystkie kryteria :P

Posiadam 4,6,2. Chciałabym nr 1 ^^


AnnaWeKrwi

Anonimowy pisze...

zgłaszam się bardzo bym chciała nr 1

;))


00mili00

chomiska pisze...

chciałabym 6, mam 4

chomiska

Kaja ♥ pisze...

1 lub 5

MissClaaudia

klowe101 pisze...

Powodzonka :**
klowe101

Slowia12313 pisze...

Zgłaszam się Slowia12313
mam nr.4

alliedeberry03 pisze...

zgłaszam się zainteresował mnie nr.4 który chciałam kupić ale nie było go już w starplazie:(

alliedeberry03

Unknown pisze...

Zgłaszam się
mam nr. 4
Chciałabym nr. 6

lala1589

czacha32 pisze...

Zgłaszam się
Spełniam wszystkie wymagania

mam numer:4 .
czacha32

Koala1.2 pisze...

zgłaszam się i najbardziej bym chciała numer 1 lub 4 :) ale gdybym coś innego wygrała to też bardzo bym się cieszyła ;p



koala1.2