czwartek, 25 kwietnia 2013

Metamorfoza _julcia_1997

Cześć! To już kolejna metamorfoza, tym razem będzie ona przeprowadzona na Dollce o nicku _julcia_1997.A więc... zaczynajmy! ;)

STYLIZACJA





Przed: Wg mnie stylizacja jest utrzymana w b. ładnych kolorach; wszystko w niej do siebie pasuje. Gdybym miała tu coś poprawić, dodałabym pod ten prześwitujący sweterek jakąś bluzkę i ewentualnie zmieniłabym buty, ale i bez tego jest w porządku.
Po: Tak Ci zazdroszczę tych zakolanówek i marynarki! *.* Więc dlatego stworzyłam z nimi stylizacje ;). A W sumie to bluzki i spódniczki też zazdroszczę... Mam nadzieję, że ubierzesz tak swoją Dollkę ;-)




Makijaż

Przed: Przepiękny makijaż! Tak ładnie skomponowałaś kolory! Nic dodać, nic ująć ;)
Po: Niestety ograniczenia w ilościach cieni spowodowały, że makijaż jest trochę skąpy... Ale się starałam i to najważniejsze :-) Zmieniłam jeszcze fryzurkę i dodałam kokardkę.


Po wykonaniu tej metamorfozy stwierdziłam, że wcale Ci ona nie była potrzebna; i bez niej wyglądasz fantastycznie ;-)









Pozdrawiam

Dogusiowa

7 komentarzy:

chomiska pisze...

Fajna metka :D
Czekam na swoja :P
chomiska

Unknown pisze...

Ładnie :D

AnnaWeKrwi

Nadzia. pisze...

Do Chomiska- twoja metka już czeka na moim blogu ;)

Aga. / aga-medoll13 pisze...

fajnie ci wyszło. i również uważam, że metamorfoza jest jej zbędną.

aga-medoll13

Unknown pisze...

co do mojej stylizacji, to ubrałam coś na szybkiego... bardzo jest twój ubiór, nie miałam pomysłu na tę spódniczkę. zaraz się przebiorę :)
makijaż też okej, chociaż wydaje mi się, że 28 cieni to jednak nie jest aż tak mało. Dziękuję za metkę. :)

_julcia_1997

Nadzia. pisze...

Z tymi ograniczeniami cieni chodziło mi, że w którymś momencie nie mogłam dać więcej, gdyz wyświetlało się takie czerwone kółeczko ;-)

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Obie fajne :P

Fruzia331