piątek, 5 kwietnia 2013

Jak zrobić spodnie GALAXY ?

Hej ;**. Wiem, że obiecałam zrobić potargane/porwane spodnie, ale nie miałam czasu, a spodnie Galaxy miałam gotowe. Starałam się zrobić jak najbardziej szczegółową instrukcję, więc mam nadzieję, że wam wyjdą :]. Nie zniechęcajcie się, jeśli wam nie wyjdą ! Ja też dużo razy próbowałam. 
Nie przeciągając tematu, oto instrukcja :




1. Wybieramy kolor tła czarny. Na czerwono zaznaczyłam jedyny kształt, który nam będzie potrzebny do tych spodni. Oczywiście jest wiele sposobów na ich zrobienie, więc jeśli znaleźliście inny to możecie połączyć oba sposoby, aby wyszły jeszcze lepsze...

2. Weźcie jedno to coś i powiększcie do podobnej wielkości. Czarnym kolorem zaznaczyłam kolory, które się przydadzą. Oczywiście nie użyjemy ich wszystkich, ale pewnie każdy z was będzie chciał mieć inną paletę barw :).

 

3. Umieśćcie dwa koło o innych kolorach, ale zlewających się na samym dole. Ja połączyłam dwa w jedno. Wyszedł całkiem fajny kolor. Możecie wypróbować to połączenie w swoich projektach.





 4. Połóżcie kolejne koła o różnych kolorach w pozostałej części kwadratu. Czarne koło na pierwszym obrazku pokazuje kolejne połączenie kolorów. Jest to ostry pomarańcz z jaśniejszym różem. Jeżeli kolory są za ostre możecie zmniejszyć ich widoczność klikając na nie i przeciągając kółeczko.
5. Na środku kwadratu połóżcie ten sam kształt koloru białego, albo jasnego ( BARDZO !!! ) różu . Musicie tutaj obowiązkowo zmniejszyć jego widoczność i to mocno.



6. Na całej powierzchni porozkładajcie te kółeczka ( białe ). Muszą one mieć różną wielkość. Spróbujcie zrobić skupiska ( wokół większej "gwiazdy", mniejsze "gwiazdy").



7. Wejdźcie do moje projekty i przesuńcie kółeczko białe wyżej. Możecie szyć ! Podoba się ?

Ujdzie ten projekt ? Zrobicie go ? Jeżeli tak, to wyszło wam ?

8 komentarzy:

szirulejka pisze...

spsób znany ale ładny =)

alliedeberry03 pisze...

robiłam i za pierwszym razem się udało:)

alliedeberry03

Unknown pisze...

fajny:)

_julcia_1997

Anonimowy pisze...

Nudne!
Natka1357

kasiaxd pisze...

Nigdy nie umiałam zrobić :p
MajkaKolorowa

Koala1.2 pisze...

Nie znałam tego sposobu! Ślicznee <3

koala1.2

chomiska pisze...

nie sądziłam ze to tak trudne o.o
chomiska

Unknown pisze...

Gataktyczne gacie! :d

Już tu były...


AnnaWeKrwi