wtorek, 30 kwietnia 2013

Powitanie ;)

Witajcie! Jestem Fruska (Fruzia) a na stardoll nazywam sięFruzia33 1. Mam 12 lat i pochodzę z Polski, lecz wychowałam się przez kilka lat w Anglii. Będe waszą nową redaktorką działu "Bitwa". Jeszcze dziś postaram się dodać mój 1 post :] Moje zainteresowania?:  konie, kotki ^.^, matematyka ( :D), oraz stronka stardoll. Lubię osoby uczciwe, pogodne, miłe i przyjacielskie. Jestę trochę jak to mówią "Gorącą głową" co oznacza, że czasem wpadam w zdenerwowanie, co prawda na blogu postaram się nie "wybuchać" :p Przyjaciele mówią o mnie, że jestem "Czarodziejką pomysłów" i potrafię wyczarować niesamowite pomysły :d No cóż, nie będę się tak rozpisywać bo ma to być krótkie powitanie a nie monolog bez końca :) Więc pozdrawiam i mam nadzieję, że przejdę okres próbny.



                                                                                                             Fruzia331
PS!: Odwiedzicie mnie tutaj: [KLIK] .

4 komentarze:

chomiska pisze...

Witaj :) Czekam na pierwszą bitwę z niecierpliwościa :D


chomiska

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Heh, też na nią czekam :P

Fruzia331

Unknown pisze...

CZeść


AnnaweKrwi

Unknown pisze...

Witaj ;)

lala589