sobota, 6 kwietnia 2013

Fourth ,,Must Have''- Mc Ginley Jacket from Killah



Hej! Od teraz będę pisała posty w soboty i czwartki :). Przechodząc do tematu, dzisiejszym ,,Must Have'm'' będzie biały sweterek z Killah. A oto lista jego plusów i minusów:

Plusy
- pasuje do większości stylizacji
- urozmaica stylizacje
- ma prosty krój
- jest jeszcze w Starplazie i raczej szybko z niej nie wyjdzie

Minusy
- jest dość drogi (12 sd)
- nie pasuje do stylizacji sportowych



Zdjęcie




Przykładowa stylizacja
(zdjęcie jest stare i wykonane wtedy, gdy miałam jeszcze brzydką doll...)





Mam nadzieję, że się spodobało :)
Zapraszam do komentowania!
Pozdrawiam, Dogusiowa :3




6 komentarzy:

szirulejka pisze...

Mhym ciekawy post tylko szkoda ,ze tak malo sttlizacji ktore robisz genialnie ;)

klowe101 pisze...

Mi się nie podoba ten sweterek, ale stylizacja ładna :] .
klowe101

Unknown pisze...

lubię ten sweterek, ale nigdy nie umiem go dobrać. na przyszłość dawaj więcej stylizacji ;)

_julcia_1997

Nadzia. pisze...

O, dzięki za rady, będę dodawać więcej stylizacji :**

Unknown pisze...

Czy ja wiem.. Biały jest taki okropny

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Ja ten sweterek miałam już dawno

lala1589