niedziela, 28 lipca 2013

Pytanie

Kogo nie ma na nagłówku?

Pisać!

P.S.: Policzyłam perły, uzupełniłam historię bloga, pracuję nas wizytówkami redaktorów w pasku bocznym, ale nie chcą się wczytywać. W planach mam jeszcze do uzupełnienia zakładkę "Wspaniali".
Przy okazji mamy dużo do nadrobienia! Przygotujcie się na wybór spóźnionej piosenki Lipca i konkurs Miss Sierpnia! Wyniki konkursu ze stylizacją też się niedługo pojawią.
 EDIT: Konkurs na popisanie nieładnej stylizacji jak najlepszymi słowami wygrywa aga-medoll13
Lady_Dakota zrobił to lepiej, jednakże jest one redaktorem bloga.
Aga-medoll13 otrzymuje 10 pereł.

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Darkaxp ???
dareczek7

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Mnie nie ma c:

Fruzia331

viktoria / mandaryna1996 pisze...

mnie nie ma

mandaryna1996

_Pink_Miley_ pisze...

mnie nie ma :)

_Pink_Miley_

Unknown pisze...

ada9000love
adusia12213

Natala1902 pisze...

mnie nie ma.

Natala1902

kamila-8 pisze...

ja chcę być kamila-8

Unknown pisze...

mnie nie ma
FantasticLove2

Oliwia/misszuzanna4040 pisze...

mnie nie ma

misszuzanna4040

justinks pisze...

TruskawkaPati
Truskawkapati