niedziela, 21 lipca 2013

Poznajmy się! - odpowiedzi na pytania

  Pewnie pamiętać mój post Poznajmy się!. Spodziewałam się większej ilości ptań. Oczywiście pod tym postem też możecie zadawać pytania :)

1.Najmniej wyszukane pytanie na świecie...: Jak masz na imię? :)) - Nadzia.
  W moim pierwszym poście to pisałam. Otóż mam na imię Patrycja. Bardzo lubię jak się na mnie mówi Pysia, Pacia, Pati, Patka itp. :)
2. Jak masz na nazwisko? - AnnaWeKrwi
  Na to pytanie akurat nie odpowiem. Jedynie powiem wam, że zaczyna się na "W" :)
3. Lubisz bigos? - AnnaWeKrwi
   
Nienawidzę go. Nigdy nie lubiłam, nie lubię i nie polubie :)
4.Czemu twój kot nie nazywa się Ryszard? - AnnaWeKrwi
   Ponieważ nie podoba mi się to imię. Moje koty to Kacper i Liza :)
___________________________________________


Pytania spoza posta "Poznajmy się!":

1.Lubiłaś Hannę Montane czy podobao Ci się imię Miley? :) - AnnaWeKrwi
  Bardzo lubiłam Miley (i lubię ją do dziś mimo wszystkich skandali). Nick wziął się tak naprawdę stąd, że chciałam być jej różowym odzwierciedleniem. Konta nie brałam na poważnie, aż do czasu gdy dostałam zniżkę na superstar, od tego momentu zaczęłam konto traktować na poważnie, coraz częściej kupowałam superstar (ale przez około pierwszy rok kupowałam za zniżki), a potem jakoś tak wyszło, że nazwa zupełnie nie pasowała do wyglądu doll, ale starałam się to ignorować :)
___________________________________________

Pytania spod tego posta : 

1. Jakiej muzyki słuchasz? - MajkaKolorowa
  Najchętniej słucham :  Pop, Reggae i K-Popa raz na jakiś czas Rap
2. Poleć mi jakieś piosenki ;) -  MajkaKolorowa

  Od pewnego czasu słucham Cimorelli (6 sióstr, które robią cover'y różnych piosenek) oraz MattyBRaps (10-letni chłopiec, który również tworzy cover'y znanych piosenek).
  Co do reggae to Mesajah - Każdego dnia; Bas Tajpan - 3 rzyczenia, Chwila jest piękna, 10 przykazań miłości oraz Nowy protest.
  Jeśli chodzi o K-pop to słucham tylko 2NE1 i SNSD (Girl's Generation). 2NE1 - clap your hand, in the club, don't stop the music, i don't care oraz fire. SNSD - oh!, RunDevilRun oraz mr. taxi.

____

od Fruzia331 : 

1. Jaki jest twój ulubiony smak lodów? 
  Hmm...Raczej nie posiadam ulubionych lodów. Najchętniej jadam owocowe i o smaku gumy balonowej :)
2. Lubisz wzory kwiatowe na ciuchach ?

  Tak. Bardzo je lubię, chociaż w realu nie posiadam takich ubrań.
3. Kochasz koty?

  Tak, kocham koty i baaardzo. Są one całym moim życiem
4. Od kiedy grasz na stardoll?

  Moja przygoda ze stardoll zaczęła się 9 lutego 2009 roku (były to moje 11 urodziny). O ile się nie mylę to moje pierwsze konto nazywało się Miss_Star_024. Niestety od dawna to konto nie istnieje. A moje aktualne konto jest od 2010-05-17
5. Czy twoim wielkim marzeniem było pisać na jakimś blogu?

  Raczej nie. Pisanie na blogu traktuje bardziej jako hobby. Tak samo jak tworzenie ciekawych stylizacji :)
6. Wolisz bardziej eleganckie looki czy może bardziej luźne?

  Od pewnego czasu gustuję w eleganckich stylizacjach, ale nadal mimo to lubię nosić nosić jeansy i luźne koszulki.
7. Lubisz placki?

  To chyba najbardziej znane pytanie na świecie :D. Lubię placki, ale zależy jeszcze jakie. Nie lubię np. placków ziemniaczanych, wolę placki z jabłkiem :)
8. Gdyby mogło sie spełnić twoje najjjjwiększe marzenie to co byś sobie życzyła?

  O rety. Tak naprawdę to nie mam żadnego wielkiego marzenia. Staram się żyć tym co mam, ponieważ nigdy nie wiadomo co się stanie, ale jeżeli już muszę coś napisać to chciałabym potrafić szybciej uczyć się innych języków. Najbardziej chciałabym umieć hiszpański, koreański oraz francuski.
9. Interesujesz się malarstwem?

  O tak! Uwielbiam malować, rysować, projektować fryzury oraz ubrania. Najchętniej rysuje ołówkiem. Niektórzy ludzie, którzy mnie znają twierdzą, że mam "duszę artystki". Rysuje zawsze gdy jest taka możliwość. Oczywiście, rysowanie nie idzie mi jeszcze tak dobrze jak np. mojej siostrze, ale jak to mówią "jakieś początki muszą być" ;)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ale Ryszard brzmi tak dostojnie.
Z tym że masz koty to strzelałam, myslałam że odpowiesz:
,,Bo nie mam kota'' :D


AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

1. Jakiej muzyki słuchasz?
2. Poleć mi jakieś piosenki ;)


MajkaKolorowa

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

1. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
2. Lubisz wzory kwiatowe na ciuchach ?
3. Kochasz koty?
4. Od kiedy grasz na stardoll?
5. Czy twoim wielkim marzeniem było pisać na jakimś blogu?
6. Wolisz bardziej eleganckie looki czy może bardziej luźne?
7. Lubisz placki?
8. Gdyby mogło sie spełnić twoje najjjjwiększe marzenie to co byś sobie życzyła?
9. Interesujesz się malarstwem?

Fruzia331

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

1. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
2. Lubisz wzory kwiatowe na ciuchach ?
3. Kochasz koty?
4. Od kiedy grasz na stardoll?
5. Czy twoim wielkim marzeniem było pisać na jakimś blogu?
6. Wolisz bardziej eleganckie looki czy może bardziej luźne?
7. Lubisz placki?
8. Gdyby mogło sie spełnić twoje najjjjwiększe marzenie to co byś sobie życzyła?
9. Interesujesz się malarstwem?

Fruzia331

Unknown pisze...

Ja też kocham placki!
AnnaWeKrwi