piątek, 12 lipca 2013

Ogień


Ha, dodaję moją spontanicznie zrobioną stylizację. Dziwną, nieokiełznaną, kontrowersyjną. Chcę poznać Wasze zdanie i rzeczy które zmieniłybyście.

 
 
Opaska - Special Offer, 0sd
Okulary - Decades, wygrałam za 2sm
Bluzka- Tingeling, 46sm
Naszyjnik Biały - Voile, 40 sm
Marynarka- It Girls, 20sm 
Naszyjnik krzyż - Fallen Angel, 30sm
Pasek- WOTW, 30sm
Spodnie - Decades, 72sm
Rajstopy na samym dole - Evil Panda, 38sm
Rajstopy w środku - Tingeling, 25sm
Rajstopy na wierchu - Basic, 38sm
Torebka-Tingeling, 28sm
Buty pod spodem - Pretty in Love, kupione za 26sm
Buty na wierchu - Velvet Orchid, 53sm
 
Bardzo proszę o niedodawanie komentarzy typu: "Brzydkie", "Piękne", tylko wyjaśnienie dlaczego masz taką opinię.


P.S.: Skończyłam historię bloga! :D Jest w jednej z zakładek.
 
I jak? Znośnie?
Co byście zmieniły/dodały/odjęły?

5 komentarzy:

Unknown pisze...

hm... Myślę że stylizacja jest niezła cóż ja zmieniłabym bluzkę, buty pod spodem i srebrny naszyjnik. Jest rockowa choć widzę trochę retro. Myślę że nie założyła bym jej na moją doll hm... to nie mój styl
WildcandyRockin

oxygen pisze...

Osobiście nie pasują mi buty i okulary. Poza tym jest świetna.

Nadzia. pisze...

Mnie się podoba tak, jak jest ;>.
Jestem za mało kreatywna, by wymyślić coś tak ciekawego... ;_;

Unknown pisze...

Bardzo fajna ale, przepraszam za szczerość, zmieniłabym:
bluzkę
buty pod spodem
torebkę
Nie pasuje mi:
opaska
: c
jeszcze raz sory

kasiaxd pisze...

Spoko, tego właśnie chciałam ;D
Sama mam wątpliwości co do zestawu.

MajkaKolorowa