sobota, 13 lipca 2013

Pinkie pie.

Cześć. Dzisiaj znów mam zamiar przedstawić Wam stylizację. Ta jest wyjątkowo elegancka i szykowna. Łączy ze sobą czystą biel i neonowy róż. Nie liczę na to, że przypadnie do gustu każdemu, ale osobiście jestem z niej zadowolony.


White Clasp Shoulder Purse (Chanel Tribute) - 12 sd
Fuschia Bow Belt (Voile) - 32 sm
Classic White Blazer (Archive/Starbazaar) - 36 sd
Magenta Collared Top (Archive) - 67 sm
Silver Ring Belt (Riviera) - 48 sm
Lil Wayne Chain (Fudge) - 3 sd
Classic White Tennis Shorts (Archive/Starbazaar) - 22 sd
Rosa PVC Stilettos (Riviera) - 5 sd



Jak Wam się podoba?

~ Maurycy

4 komentarze:

Nadzia. pisze...

Bardzo ciekawa ;-)

Unknown pisze...

Czo to to coś na twarzy? ^^


AnnaWeKrwi

oxygen pisze...

Znalazłem ten kolczyk gdzieś w sklepie z biżuterią. D: Jest świetny, bardzo mi się podoba.

kasiaxd pisze...

Zabawnie wyglądają buty z "zasłoniętymi palcami" spod których widać pomalowane paznokcie ;D
Stylizacja cudowna. biel i róż to jedno z moich ulubionych połączeń. Niestety w Stardollowej szafie nie mam raczej takich białych, pięknych rzeczy, a w rzeczywistej szafie... rzeczy takie nie maja prawa istnieć ze względu na mój nieogarnięty tryb życia. Rosół tu, spaghetti tam...

MajkaKolorowa