niedziela, 14 lipca 2013

BITWY- Sprawy organizacyjne

W kolejce do bitew została jeszcze misszuzanna4040. Szkoda, że się nie zgłaszacie. Może problem tkwi w linkowaniu obrazków? Nie chodzi mi o to, że nie umiecie, ale po prostu łapiecie maleńkiego lenia. Bo nie zaprzeczam, jest z tym trochę roboty. Możliwe, że sie mylę. 

Stąd moje pytanie: czy wolicie, abym sama robiła screeny czy będziecie mi w komentarzach podawać linki?
Nie chciałabym potem czytać komentarzy w stylu: ja tu brzydko wyglądam, możesz zrobić jeszcze raz to się przebiorę? albo akurat tu mam brzydkie ubrania... Zgłaszacie się, to musicie być przygotowani na bitwę. A może chcecie żebym uprzedzała kilka dni wcześniej?

Sama nie wiem, co o tym myśleć, dlatego się was pytam.
Nadal możecie się zgłaszać pod tym postem i napiszcie, czy mam sama wam zrobić screena czy przyślecie linka.



chomiska

7 komentarzy:

julialke pisze...

moim zdaniem najlepiej by było, jakbyś nas informowała np. 1 dzień wcześniej :)

Unknown pisze...

Zgadzam się z komentarzem wyżej ;)

lala1589

chomiska pisze...

ok moge informowac, ale nie mam kogo -.-

chomiska

Anonimowy pisze...

ja nawet nie wiem jak linkować te obrazki

Unknown pisze...

No to ja się zgłaszam ;)


lala1589

chomiska pisze...

anonimie kochany:
1. wystarczy wpisać w google ,,jak zalinkować obrazki" i wyskoczy ci 150100900 artykułów z instrukcjami.
2. W pierwszym moim poście o bitwach podawałam linka. Ponieważ dla niektórych może to być zbyt trudne to podaje go jeszcze raz: http://queens-of-fashion.blogspot.com/2012/11/jak-zalinkowac-obrazek.html (tu jest dobrze wszystko wyjaśnione)

chomiska

kasiaxd pisze...

Możesz uprzedzić, ale to linkowanie jest kłopotliwe...

MajkaKolorowa