poniedziałek, 1 lipca 2013

Metamorfoza Gwiazdeczka_952


Stylizacja
Przed: Stylizacja niezbyt przypadła mi do gustu. Połyskujące spodnie nadają się bardziej do stroju imprezowego, a kocie uszka do... w sumie niczego :).
Moja ocena to 4/10 :(.
Po: Szukałam jakichś pasujących butów po całym twoim apartamencie, bo w szafie masz tylko kilka par. Niestety nic ładnego nie znalazłam, dlatego stylizacja jest bez butów c;.




Makijaż
Przed: Z początku myślałam, że nie masz na powiekach żadnego cienia, lecz dopiero po dokładniejszych oględzinach dostrzegłam ledwo widoczny kolor żółty. Mówiąc krótko: mogłaś się bardziej postarać ;d.
Po: Wykonany przeze mnie makijaż ma charakter typowo hiszpański- kolor czerwony, czarny, kwiat we włosach i pięknie uwieńczająca całość opalenizna.



Mam nadzieję, że metka się spodobała :)
Miłych wakacji!


Dogusiowa


3 komentarze:

julialke pisze...

Bardzo dobrze wykonana metamorfoza :)

Anonimowy pisze...

zapomniałam wyciągnąc butów przepraszam wszystkie mam w schowku ^^ +metka mi się podoba :)
Gwiazdeczka_952

Unknown pisze...

Torba dziwacznie wygląda, ale gdzie się można zgłaszać do metamorfozy? ;)

AnnaWeKrwi