niedziela, 21 lipca 2013

2w1 czyli zaległe posty...cz.1 - Stylizacja

  Tak jak jest w moim tygodniowym planie, w środę powinnam dodać post ze stylizacją, a w piątek z makijażem. Niestety nie dodałam ich, ponieważ nie miałam czasu, więc dodam obydwa na raz.

STYLIZACJA



kurtka - MISS SIXTY - 12$
naszyjnik - BONJOUR BIZOU - 44Sc
bluzka - RIO - 5$
pasek - MILLIONAIRE MANSION - 50SSc

spódnica - VOILE - 50Sc

buty - SPECIAL OFFER - 0$
____________________________________________


17stardollars & 144starcoins












  Ostatnio w telewizji usłyszałam, że w modzie są niebieskie stylizcje w połączeniu ze złotem, więc postanowiłam to wykorzystać. Strój jest zwiewny i elegancki.
  Ostatnio również chyba powraca mi wena i większa pewność w tworzeniu stylizacji, chociaż nadal nie jestem do końca pewna co do tej kurteczki. Najważniejsze, że ta stylizacja nie jest aż tak uboga jak pozostałe :)


1 komentarz:

Nadzia. pisze...

Lubię tą spódnicę :>>