sobota, 13 lipca 2013

Witajcie!

Cześć. Mam na imię Patrycja, mam 15 lat i mieszkam w Skierniewicach. Na stardoll jestem _Pink_Miley_
Tematy, którymi będę się zajmowała to :
  • Stylizacja za sm
  • Sposób na darmówkę
  • Stylizacje
  • Makijaż.
Posty będę zazwyczaj dodawała późnym wieczorem. A oto plan tygodnia :
  • Poniedziałek - Stylizacja za sm
  • Środa - Stylizacja
  • Piątek - Makijaż
  • Niedziela - Sposób na darmówkę (istnieje prawdopodobieństwo, że nie zawsze będę robiła ten post)
Możecie się ze mną kontaktować za pomocą stardoll i gg (piszcie nawet gdy mnie nie ma). A oto numer: 46017994
Mam nadzieję, że będą się wam podobały moje wpisy :)

5 komentarzy:

chomiska pisze...

No witamy Pati ;D
chomiska

Anonimowy pisze...

Hej

Nadzia. pisze...

Cześć! ;-)

Unknown pisze...

Lubiłaś Hannę Montane czy podobao Ci się imię Miley? :)


AnnaWeKrwi

_Pink_Miley_ pisze...

Początkowo gdy zakładałam konto, to chodziło mi oto, żeby być różowym odzwierciedleniem Miley Cyrus. Konto nie było tworzone na poważnie,a potem jakoś tak wyszło, że zaczęłam traktować na poważnie i kupować superstar :)