czwartek, 4 lipca 2013

Nowa kolekcja: Chanel Tribute

Dziś rano szperając w starplazie zobaczyłam nową kolekcje tribute od chanel. Szczerze tylko niektóre artykuły mi się podobają:-/ Ku mojemu zaskoczeniu znalazłam sukienkę chanel za 999sm, nie jest ona specjalnie piękna lecz jej spódnica ma ciekawe wzory. Szczerze sądzę że cena jest dość wysoka jak na zwykłą sukienkę choć z chanel. Kupiłam ja bo akurat tyle miałam i  to był błąd adminów ( teraz kosztuje 34sd ) więc postanowiłam wykorzystać tę okazję. Postanowiłam zrobić  z nią stylizacje ale nie mogłam się zdecydować co do dodatków same zdecydujcie:-). Myślę że wyszły okey i od razu z góry przepraszam za to że ta stylizacja nie dotyczy moich działów. 
1.
2.


1.
Buty nelly.com 10 sd
Torba It Girls 45 sm
Pasek Wild candy 50 sm
2.
Buty Voile 52 sm
Torba Voile 21 sm
 Pasek Orginal Future 34 sm
BAZA:
Bluzka Pretty n Love 4 sd
Sukienka Chanel Tribute 999sm


1 komentarz:

kasiaxd pisze...

Stylizacje są świetne. Pierwsza pokazuje fajny kontrast lekkości i masywnych dodatków. Z kolei w drugiej stylizacji proporcje są zachowane, jest ślicznie, delikatnie, uroczo. Nie pasuje mi tu tylko pasek: za bardzo rzuca się w oczy.

MajkaKolorowa