wtorek, 30 lipca 2013

Sposób na darmówkę: Sugar.

Witajcie. W dzisiejszym poście chciałbym pokazać Wam, jak wykorzystałem pewien nie do końca ładny pasek. Sądziłem, że nigdy mi się nie przyda, ale dziś posłużył mi jako śliczna ozdoba i dodatek do torebki. Świetnie dopełnia kopertówkę i mam nadzieję, że spodoba Wam się wraz z całą stylizacją.


Green Feather Headband (Chanel Tribute) - 10 sd
Tiki Scarf (Tingeling) - 5 sd
Flower Girl Tunic Dress (Pretty n' Love) - 12 sd
Teal Lace Tights (Pretty n' Love) - 7 sd
Basic Pink Leggings (Basics) - 40 sm
Pistachio Clutch (Voile) - 42 sm
Feather Belt (Special Offer) - 0 sm
Pink Cross Wedges (Voile) - 52 sm



~ Maurycy

2 komentarze:

Kaja ♥ pisze...

A jak go w ogóle użyłaś? Ja tu nie widzę żadnego paska!

MissClaaudia

oxygen pisze...

Użyłem. Przyjrzyj się torebce. To w sumie dobrze, że go nie widzisz, bo on nie miał służyć jako pasek, tylko jako te piórka (?) przy torebce.