sobota, 6 lipca 2013

Heavy in your arms

Moim zamierzeniem, co do dzisiejszej stylizacji, było stworzenie czegoś prostego, zielono-brązowego, z odrobiną żółtego. Znalazłam przepiękną piosenkę, która właśnie z takimi kolorami mi się kojarzy. Lecz ten pomysł byłam zmuszona odsunąć do następnego posta, gdyż nagle dostałam olśnienia- znalazłam w mojej stardollowej szafie różowy szalik, który podsunął mi pomysł na inną, ciekawszą stylizację. A prezentuje się ona następująco:



Kapelusz- Bratz * Kokardka- Ukryta kolekcja * Okulary- Killah * Szalik- Bonjour Bizou * Marynarka- Ukryta kolekcja * Top- Pretty'n Love * Spódniczka- Rio * Torebka- It Girls * Tatuaż- Evil Panda * Buty- Windows on the world, Fallen Angel










...........................................................................
Piosenka, która wg mnie idealnie pasuje do stylizacji-
Florence and the Machine (jak zwykle... ;p) ,,Heavy in your arms''



1 komentarz:

julialke pisze...

Świetna stylizacja <3