wtorek, 9 lipca 2013

HOT or NOT





nika32123
 szirulejka: Ładnie i prosto. Stylizacja na lato. Piękna koszula. Do twarzy nie mam zastrzeżeń. Pięknie połączyłaś kolory. Szczere HOT
MajkaKolorowa: Zestaw nie jest zły. Zastanawiają mnie tylko buty, a dokładniej ich kolor. Chyba są z innej bajki. Mimo, że trzymasz w ręku torebkę to stylizacja wydaje mi się nudnawa. Szkoda, że żaden element nie jest wzorzysty: w kwiatki, paski czy inne motywy. Na razie HOT/NOT


glori010
szirulejka  : Za zwyczaj podobają mi się twoje stylizacje. Niby wszystko ładne, ale coś mi nie pasuje. Chodzi tu chyba o sweterek. Mam wątpliwości jak Ciebie ocenić. Masz super stylizacje. Ta mi się nie podoba, ale to chyba kwestia stylu. Nie wypadniesz w tym najgorzej, jednak z mojego punktu widzenia ta stylizacja nie powala. Dziś daję HOT/NOT ponieważ wiem, że stać cię na dużo, dużo więcej!
MajkaKolorowa: Zestaw bardzo spójny kolorystycznie. Delikatnie, spokojnie, poprawnie. Jednak te kolory w połączeniu z Twoim jasnym kolorem włosów i jasnymi ustami są po prostu mdłe. Brakuje mi tu jakiejś szminki w kolorze fuksji, mocnego różu. Byłoby wyraźniej i z charakterem. Daję HOT za dopasowane kolorki i kroje.

kuurdee
szirulejka : Stylizacja mi się nie podoba. Sweter bardzo pogrubia doll. Kiedy zamienisz sweter na bluzkę będzie ładnie ;). Inna sprawa to fryzura, której nie lubię. Czasem na nią przymknę oko, jednak tutaj to się nie da. Kolor się bardzo rzuca w oczy. Make up mnie nie zachwycił. Dziś daję NOT, ale pamiętaj nie poddawaj się. Powodzenia w dalszych stylizacjach ;)
MajkaKolorowa: Zbyt jasna góra. Myślę, że to przez kolor włosów. Na tle jasnoniebieskiego sweterka i bialutkiej bluzki wygląda to niedobrze.  Połączenie zimnych kolorów stroju i ciepłego makijażu z farbą do włosów źle się prezentuje. Za dużo kontrast, przeskok. Gdybyś postawiła na czarne włosy byłoby o niebo lepiej. Bardzo podoba mi się zaś zestawienie tych butów, spódnicy, rajstop i torebki. Sweterka po prostu nie lubię, więc nie mam tu nic do gadania. Daję HOT/NOT.

WildcandyRockin
szirulejka : Stylizacja piękna. Kolorystyka świetna. Nie mam czego się uczepić. Jedyne co bym zmieniła to pasek na kolor butów lub torebkę na kolor butów, ale nie wiem czy znajdziesz coś takiego w starplazie. No i make up prześliczny. HOT
MajkaKolorowa: Świetny zestaw. Misterna koronka, zwiewna spódniczka dobrze podkreślają ciemniejsze i troszkę masywniejsze dodatki. Inaczej stylizacja byłaby zbyt słodka i niewinna. Twarz i fryzura idealnie dopasowane. HOT

Który zestaw Wam się najbardziej podoba?
Kto powinien dostać NOT, a komu należy się HOT?

P.S.: Chciałabym podziękować i wyróżnić redaktorki, które pisały w czasie mojej nieobecności. Czekoladowa225, Dogusiowa, szirulejka, wildcandyrockin. Chciałabym także podziękować Mary__Jane za współpracę i poświęcanie czasu blogowi. Niestety muszę także oznajmić, że już w sobotę wyjeżdżam na kolonię. Wrócę 23 lipca. Prosiłabym o zaopiekowanie się blogiem. Teraz wiem, że mogę na Was polegać. 
MajkaKolorowa

 

3 komentarze:

julialke pisze...

Dziękuje za ocenę <3 to nie była moja najlepsza stylizacja stylizacja :) następnym razem bardziej się postaram <3

Unknown pisze...

Mogłabym się zgłosić do hot or not? :3



vanadlurolpac

szirulejka pisze...

tak, ale w zakładce kolejki najlepiej ;)