sobota, 27 lipca 2013

Jak zrobić..... Czyli stardesign fashion ! -1-

Witajcie! Jestem Fruzia331, Wasza nowa redaktorka d/s "Jak zrobić... Czyli stardesign.". Mam nadzieję, że moje posty wam się spodobają, a projekty zainspirują. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej o mnie zadawajcie pytania, na wszystkie odpowiem. Dobrze, przejdźmy już do projektu.

                                                  Dzisiaj zaprojektujemy taką bluzkę!:

Bluzka nadaje się na letni luźny look.
Kolory oczywiście do wyboru, nie musicie takich jak ja.
Dobrze więc zaczynamy!
KROK 1
1: Wybieramy kwadrat i taki kolor jaki zaznaczyłam na obrazku.
KROK 2
2: Wybieramy tą "rozmytą kreskę" czy jak to wy nazywacie i taki odcień pomarańczy jak na obrazku.
Powiększamy i dopasowujemy do rozmiaru kwadratu. Rozmycie ma być długie na pół kwadratu.
KROK 3
3: Wybieramy teraz okrąg. Wybieramy odcień fioletu taki jak na obrazku. Przeciągamy kółko na środek i trochę rozciągamy.
KROK 4
4: Teraz potrzebne nam będą 3 kreski: jedna duża i 2 małe. Układamy je w taki wzór jak na obrazku. Kolor musi być taki sam jak kółko.
KROK 5
5: Powiększamy nasz wzór przeciągając kółeczko po lewej stronie na samą górę. Bluzkę ustawiamy tak aby kółeczko na bluzce było po środku. Dla pewności czy jest równo klikamy PODGLĄD, a gdy już wiemy, że jest dobrze klikamy SZYJ!

I gotowe ! Nie było to trudne, prawda? Swoimi projektami możecie pochwalić się w komentarzach. Może jakiś mnie zainspiruje? Czekam także na oceny, czy projekt wam się podoba, co może byście zmienili, albo dodali. Czekam ! :)
                                                                    FrUU

1 komentarz:

Unknown pisze...

Hipis o.O


AnnaWeKrwi