czwartek, 11 lipca 2013

Are you going to Scarborough Fair?...

Ta stylizacja miała wyglądać inaczej.
Wspominam o tym już na samym początku, ponieważ dzisiejszy strój miał się prezentować nieco lepiej i zawierać dodatkowo kolor zielony oraz żółty, a wyszło tak jakoś smętnie. No, ale niech już zostanie- w każdym bądź razie najgorzej nie jest. 
Uwiodła mnie ta koszula z Bonjour Bizou.

Inną drogą, ktoś zauważył, że zmieniłam wygląd swojej Dollki?... Strrrasznie mi się teraz podoba.




Okulary- Killah * Koszula- Bonjour Bizou * Kwiaty- Perfect Day * Torba- Archive * Spodnie- Basics * Buty- Archive, Basics











Do dzisiejszego posta dołączam moje dwa rysunki. 
Tym razem narysowałam Sami :)
Jutro wrzucę je na mojego nowego bloga :3







.....................................................................................
Przepiękna ballada, którą podśpiewuję, gdy nie ma mojej siostry (ona tejże piosenki nie cierpi).
Celtic Woman ,,Scarborough Fair''



Brak komentarzy: