czwartek, 18 lipca 2013

Little talks

Co z tego, że mamy lipiec, lato. Ja tam wolę, kiedy jest chłodno *.*.
Dlatego stworzona dziś przeze mnie stylizacja, należy do tych na chłodniejsze dni.

Ostatnio bardzo spodobał mi się kolor śliwkowy :).


Okulary- Riviera * Płaszczyk- Miss Sixty * Bluzka- Killah * Naszyjnik- VOILE * Spodnie- Basics * Torebka- MSW * Buty- StarDesign








Do dzisiejszego posta dołączam mały bonusik- mój rysunek :).





.........................................................................
Of Monsters And Men ,,Little Talks''
Teledysk przypomina mi pewnego rodzaju bajkę...






4 komentarze:

julialke pisze...

Twoje stylizacje są Mega. dziękuje Ci, że z Nami jesteś i umilasz Nam dzień. a co do rysunku. masz dziewczyno talent <3

chomiska pisze...

Śliczny rysunek ;D Gdzie można kupić tę torebkę? Wiesz może, kto ją sprzedaje?

PS uwielbiam ,,Little talks" :D

chomiska

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)
Teraz już chyba tej torebki nie mozna kupić, gdyż Miss Stardoll World już się skończyło, a więc sklep o tej samej nazwie wycofano ze Starplazy.

Dogusiowa

kasiaxd pisze...

Piękna stylizacja.
Mam milion powodów.

Kolory są świetne.
Uwielbiam śliwkowy.
Sama mam takie spodnie.
Musztardowy żółty idealnie odzwierciedla chłodek.
Wzorzysta bluzka i nuda znika.
Torebka z delikatnym złotym łańcuszkiem.
Okulary w odcieniach bluzki otoczone złociutką rameczką pasującą do naszyjnika i torebki.

Jak już to zmieniłabym buty.

MajkaKolorowa
Spokojna fryzura.