poniedziałek, 15 lipca 2013

Starmomety też są super!


Witam w moim kolejnym poście :)
Poszłam trochę na łatwiznę, bo ostatnio coś mam słabe pomysły. Zazwyczaj używam ogromnej ilości dodatków, a ostatnimi czasy miałam trochę problemy z ich dobraniem.
Tak jak widać, stylizacja jest dość dziewczęca i występują w niej tylko dwa kolory : niebieski i żółty. Wydaje mi się, że zainwestowanie w tą stylizacje jest dość tanie (tak jak widać, ja już posiadam część z nich).
Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba. Oceniajcie w komentarzach :)
__________________
Wpadłam na pewien pomysł. Pod postem każdej ostatniej mojej stylizacji za sm, piszcie, jaki chcielibyście ciuch, żeby "wystąpił" w następnej stylizacji za sm. Uważam, że tak będzie dla mnie o wiele łatwiej, a przy okazji wy zobaczycie stylizacje z ubraniem, na który nie macie pomysłu na zastosowanie.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Może krzyż z Fallen Angel?

AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

Albo top pod szyję z czarno białymi paskami. Jest świetny, ale nie mam na niego pomysłu.

MajkaKolorowa