piątek, 12 lipca 2013

Mini Loteria

Dla czytelników z więcej niż 50 pereł urządzam loterię. Bierze więc w niej udział 5 osób, a do wygrania jest 5 nagród.  Jeśli ktoś się nie zgłosi do loterii, to nagrody będą losowane wśród czytelników z zasobem pereł +30.
Zasady:
- Obserwować blog MyTworzymyStardoll.blogspot.com
- Zgłosić się w komentarzu
- Napisać swój nick
- Napisać jakie rzeczy macie
- Napisać co byście chcieli


 
Wyniki dziś wieczorem lub jutro rano.
Dla pozostałych: Jak widzicie opłaca się komentować. Im więcej pereł na Waszym koncie, tym więcej przywilejów.  
Powodzenia!

EDIT: Wszyscy mogą się zgłaszać, bo nagrody przejdą na pozostałych uczestników jeśli Ci +50 pereł się nie zgłoszą

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
Mam 1, 3, 5

dareczek7

DemonCarolineL pisze...

Zg się

kaka0898

julialke pisze...

zgłaszam się, nie mam nic ;c glori010

Unknown pisze...

Zgłaszam się mam 4
a chcę 3 lub 5 ;)

Anas14711

Phoebetonkin1 pisze...

Zgłaszam sie. phoebetonkin1
mam 3 i 4 :)
chciałabym... obojętnie co :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się i wybaczcie nieobecność bowiem byłam na a wakacjach ^^


AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Nie mam nic z tych rzeczy i żadną nie pogardzę...

Jak za free cos dają to zawsze biorę ;D


AnnaWeKrwi