środa, 24 lipca 2013

Hot or Not

 
 
  

Anas14711

szirulejka: Zacznę wyjątkowo od twarzy, która od razu rzuca się w oczy. Masz kolczyk w nosie! Super, jednak kształt ust nie pasuje w ogóle do niego. Dałabym bardziej spłaszczone. Make up raczej przeciętny. Za długie kreski zmieniają oko. Skróciłabym je minimalnie. Do stroju nie mam zastrzeżeń, chociaż sweterek w hot or not nigdy nie ma powodzenia. Stylizacja utrzymana w ładnej kolorystyce. Przeciętna, nie powalająca.  Ratujesz się stylizacją więc HOT.
 MajkaKolorowa: Stylizacja ładna, prosta, przeciętna, banalna i wreszcie - nudna. Kolorystycznie nie poległaś. Barwy do siebie pasują. Ale co: blady sweterek, jednolite rurki i skromniutkie szpilki? To nie wystarczy. Potrzeba tu jakiejś torebki, łańcuszka, kapelusza, bransoletki, czy okularów! Nie jest źle, więc daję HOT/NOT

AnnaWeKrwi 

szirulejka: Trudno mi jest Ciebie ocenić. Masz inny styl niż większość nas. Jest mało sklepów z takimi mrocznymi ciuchami. Widać, że jesteś ubrana w fallen angel. Jak mam ocenić kolorystycznie to dobrze wszystko dobrane, no ale mam też ocenić stylizację. Make up jest bardzo prosty, tak jak rysy twarzy. Nie wiem czy mogę ale powstrzymam się od głosu. ---
MajkaKolorowa: Styl trudny dla mnie, bo rzadko go spotykam. Ale spróbuję. Buty. Buty mi nie pasują.  Tu dobre byłyby jakieś lżejsze. Góra Twojego stroju sprawia wrażenie lekkiego materiału i tu raczej te glany mi nie pasują. Długość butów nie za bardzo gra z długością spodenek. Dobra, zostawię w spokoju te buty. Ogólnie nie ogarniam tej stylizacji. Nie rozumiem jej. Nie rozumiem tego miecza. On wisi w powietrzu? Ma jakieś megamoce? Nie wiem co to jest to szare coś: bluzka, kombinezon, sukienka? Spodobały mi się te (no kurcze nie wiem co to jest) rzeczy na rękach. Kolorystycznie jest świetnie. Daję HOT/NOT
 

lala1589

szirulejka:Stylizacja jasna i letnia. Żółta koszula i reszta w beżu, po prostu ahhh. Nic mnie nie razi, nic dodać nic ująć. Rysy twarzy specyficzne, ale ładne.  Stonowany kolor włosów upiększa stylizacje. Zauważyłam, że masz inny kolor skóry niż zazwyczaj spotykany u dollek. Bez butów stylizacja nie miała by w sobie "tego czegoś". Bardzo mi się podoba. Dziś wypadłaś najlepiej. Zasłużone HOT.
MajkaKolorowa: Stylizacja troszkę mdła, ale ładna. Spokojna, delikatna, ale mało wyrazista. Kolory ubrań są świetnie dopasowane. Myślę, że przez ten kolor skóry ten zestaw wydaje mi się za jasny. Po prostu nie mam kontrastu i nie wiem gdzie zatrzymać wzrok. Jednak nie mogę Ci nic poważnego zarzucić. Dostajesz HOT
 
 

dareczek7

szirulejka: Dosyć prosta stylizacja. Swoi stylem podkreślasz osobowość. Ja Cię odbieram jako zawsze uśmiechniętą i dobrą. Podoba mi się jak dobrałaś dodatki. Nad butami bym się zastanawiała, chociaż te nie wyglądają źle i pasują do kopertówki. Nie wiem co masz na ramieniu...Chyba tatuaż. To całkowicie jest zbędne.  Jeśli chodzi o twarz to nie lubię takich oczu, jednak tu wyglądają naprawdę dobrze. Do reszty nie mam zastrzeżeń. HOT
MajkaKolorowa: Stylizacja ładna, ale wyszło trochę poplątanie z pomieszaniem. Jeden sam biedny naszyjnik. Złoty. Prędzej dodałabym srebrny. Dogadywałby się z połyskiem spódnicy. Kopertówka i buty za to świetnie dobrane. A na co tu te okulary? I tatuaż? Trochę się zawiodłam. Daję HOT/NOT
 
 
 
 
Przepraszam jeśli stylizacje są nieaktualne, ale był problem z wyjazdami.  Chociaż gdy się zgłaszacie to i tak nie wiecie na jaką stylizacje trafimy ;)
 

3 komentarze:

Unknown pisze...

Dziękuję za ocenę ;) Wyjaśnię sprawę tego tatuażu, więc tak... TO MÓJ ZNAK ROZPOZNAWCZY! Mam go ponad pół roku i nigdy go nie zdejmuję.

dareczek7

kasiaxd pisze...

Aaa, spoko, to wytrwaj w postanowieniu. Życzę powodzenia! ;)

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Przecież widać ze jest pasek :P
Jak bluzka lekka to buty muszą byc ciężkie dla równowagi ^^

AnnaWeKrwi