wtorek, 16 lipca 2013

Fuksja - kolor lata !

hej ! Dawno nic nie dodałam. Dziś będzie krótki pościk ale myślę ,że się przyda :) Co chwila gdzieś jeżdżę. Nie mam czasu. Teraz za parę dni znowu wyjeżdżam. Przechodząc do rzeczy :




FUKSJA

Mocny kolor, dla mocnych dziewczyn!

Podkreśla osobowość i ładną opaleniznę. Wyróżnia z tłumu i daje energetycznego kopa.
Tego lata nosi się go w wersji totalnej, od stóp do głów.


 
 

Fuksja jednak pięknie komponuje się z czernią, a także z limonką, która możemy dodawać w małych dawkach.
Z kolei fuksja w wersji wieczorowej to trudna kwestia, opcja dla odważnych. Zwłaszcza, jeśli zdecydujemy się na wybór sukienki uszytej z tkaniny z połyskiem.



Fuksja: kolor na lato
 
Fuksja: kolor na lato, Lacoste 499,90 zł
Fuksja: kolor na lato, Bersani 14,90 zł
Fuksja: kolor na lato, Zara 99,90 zł
Fuksja: kolor na lato, Fleq.pl 149 żł
 
Ja z fuksją nie będę przesadzać.  Podoba mi się ten kolorek ale nie tak abym się w niego cała ubierała
a wy ? co sądzicie ?
 
 
 
i na koniec moja stylizacja. Specjalnie dla Was ;)

6 komentarzy:

Nadzia. pisze...

Nie lubię ,,fuksjowego'' koloru, bo kojarzy mi się on z lafiryndami :D

szirulejka pisze...

no mi trochę też, ale dobrze dobrany wygląda ładnie ;p

Unknown pisze...

Ja też żadnych ubrań w tym kolorze nie mam...


lala1589

Unknown pisze...

Nie przepadam za tym kolorem

AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

Kolor kolorem, ale to jak ona się prezentuje zależy.
Zależy od karnacji.
Zależy od kroju.
Zależy od wzorków.
Zależy od dodatków.
Zależy od długości.
Zależy nawet od makijażu i fryzury.

MajkaKolorowa

kasiaxd pisze...

I od materiału oczywiście.

MajkaKolorowa