poniedziałek, 22 lipca 2013

DIY by Eve

Hej. Jak pewnie zauważyłyście ostatnio dużo pisze o modzie, różnych firmach. Dziś natknęłam się na sklep DIY by Eve



Dzięki marce DIY Eve, stworzonej przez Ewelinę Sobolewską możemy mieć wreszcie torebkę dopasowaną do swoich potrzeb. W jej projektowaniu bierze się udział osobiście. Dzięki internetowemu kreatorowi wybiera się kształt, rodzaj i kolor skóry, podszewkę, okucia, a nawet ćwieki. Torebka może być jeszcze bardziej niepowtarzalna. Projektantka może ręcznie namalować na niej wybrany przez siebie wzór.


Od Ewy Sobolewskiej : -Wszyscy chcemy się wyróżnić. Masowo produkowane dodatki nie satysfakcjonują już ludzi, dla których moda jest ważnym elementem życia. Postanowiłam dać klientkom możliwość współtworzenia toreb, a ponieważ zawsze pasjonowałam się malarstwem oferuję również usługę malowania na nich wybranych wzorów
Moją pasją od zawsze była sztuka. Z wykształcenia jestem plastykiem, a moją specjalnością są formy użytkowe - wyroby unikatowe. Chęć rozwoju, a przede wszystkim chęć spełniania swoich marzeń, skłoniła mnie do otworzenia własnej firmy. Projektowanie toreb, a przede wszystkim inspiracja wielkimi projektantami i ubarwianie projektów ciekawymi wzorami, jest dla mnie czymś, w czym zatracam się najbardziej. Moim największym pragnieniem jest personalizowanie wzorów, motywów, które są dla Was ważne. Ja już zaczęłam spełniać swoje marzenia, pozwól mi teraz spełnić Twoje.


Mi bardzo się podoba jej firma. Pomysł jak, zarówno wykonanie :)


Projektantka współpracuje z wysokiej klasy kaletnikami, którzy dbają o każdy detal i jakość wykonania produktów. Skóry wybiera osobiście, większość z nich importuje z Włoch.

www.diybyeve.pl
Kontakt z projektantką: eve@diybyeve.pl, 608 223 445





DO REDAKTOREK : Wam też psuje się blogger ?




Stwórz swoją torebkę z DIY by Eve
 
Co myślicie ? Ciekawy pomysł na firmę ?

2 komentarze:

kasiaxd pisze...

Świetny pomysł. Jest szansa, że każdy znajdzie cos dla siebie.


MajkaKolorowa

missmariksza pisze...

a co ci się psuje?