niedziela, 14 lipca 2013

Sposób na darmówkę

Ostatnimi darmówkami były darmówki Monster High. Była to bluzka i "alladynki" (zdjęcie niżej). Ubrania są dość ładne, a w szczególności bluzka.  Do każdego ubrania stworzyłam oddzielną stylizacje.



















W pierwszej stylizacji jest przeważająca ilość błękitu. Stylizacja jest skromna i jednocześnie niedroga.



Bluzka - darmowa


Spódniczka - It girls - 25sm (w starplazie kosztuje więcej, bo ja kupiłam w zniżce)








Buty - Hot Buys Summer Retro - 11 sd




Druga stylizacja jest bardziej na luzie i jest w niej trochę więcej kolorów. Ta jest troszkę bardziej kosztowna.


"Bluzka" - Special offer

Podkoszulka - Archive - 14sd




Alladynki - darmówka





Buty - Shake it up - 88sm





Mam nadzieję, że stylizacje Wam się podobają. Oceniajcie w komentarzach :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

Chce te buty z drugiej stylizacji :D

AnnaWeKrwi

_Pink_Miley_ pisze...

Niestety, ale sklep już nie jest dostępny i nie ma możliwości sprzedaży tych butów :)

kasiaxd pisze...

Pierwsza stylizacja jest spoko. Dobra, kolory są proste, zwyczajne, jednolite. Wreszcie nudne. żadnej torebki? Kolor paznokcie pod kolor zestawu? Wszystko niebieskie? W głowie mi się przez to kręci.

Co do drugiej stylizacji to jak dla mnie jest tragiczna. Nie jestem fanką takich spodni, według mnie zaburzają sylwetkę. Zdecydowanie nie w moim stylu są również buty i bluzka. niestety muszę powiedzieć "nie" tym stylizacjom.

MajkaKolorowa