środa, 31 lipca 2013

Przykrość.

Cześć. Tytuł posta jest dość poważny i taki właśnie będzie mój dzisiejszy artykuł.

Ostatnimi czasy blog opustoszał. Nie ma czytelników. Nikt nie komentuje postów. Mam wrażenie, że swoje posty dodaje tylko po to, żeby zapełnić puste miejsca w wyglądzie bloga. Nie traktujcie tego jako złośliwości tylko jako czegoś co ma dać czytelnikom trochę do myślenia. Postawcie się w sytuacji redaktora, któremu sporo czasu zajmuje przygotowanie posta, który chciałby chodziasz zobaczyć napis "całkiem fajnie" pod swoim postem, ale niestety teraz trochę ciężko o jakąkolwiek empatie ze strony drugiej osoby. Jeśli od czasu tego posta nic się nie zmieni obawiam się, że odejde z bloga. Trudno będzie rozstać mi się z blogiem, ale z drugiej strony uważam, że tutaj moje posty się marnują. Wydaje mi się, że wszyscy byli za tym, żebym dodawała "zlecenia modowe". Tymczasem pod "zleceniem modowym" widnieją tak zaznaczone oceny: Jakie nudy! (2). Wiecie jak mi sie zrobiło smutno kiedy to zobaczyłam? Podsumowując:

Blog nie funkcjonuje bez redaktorów, redaktorzy nie funkcjonują bez czytelników.

Zuza. nika32123

9 komentarzy:

kasiaxd pisze...

Wiele redaktorów się marnuje. Trzeba zapraszać czytelników, już raz podziałało, tylko trzeba czasu i chęci ;)

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Mi się zdaje że to przez wakacje... Wiele czytelniczek wyjechało i nie mają dostępu do internetu.

lala1589

Unknown pisze...

A, swoją drogą twoje posty są bardzo ciekawe, tyle że np. Ja jestem zbyt leniwa, żeby pisać komentarze non stop, ale to nie to, że mi się nie podobają ;P

Unknown pisze...

Miałam już dwie takie sytuacje gdy wieczorem wstawiałam posta bo nikt wcześniej nic nie dodał. A jedyny komentarz pod postem był MajkiKolorowej:( Ale wiem że to też przez wakacyjne wyjazdy redaktorek i czytelników:) Na pewno będzie lepiej

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem, to przez to, że wiele osób wyjechało i po prostu cieszą się wakacjami

Anonimowy pisze...

Nom, też uważam, że te braki są przez wakacje. Większość osób wyjeżdża i chce choć na chwilkę odpocząć od komputera albo po prostu nie mają internetu... :(


Nadzia.

Anonimowy pisze...

Jeśli o mnie chodzi, to nie komentuje z czystego lenistwa ;-; Jak coś mi się spodoba, to klikam to "interesujące" albo "chce więcej" :P



MariWera

szirulejka pisze...

zauważyłam ,że blog opustoszał ale to na pewno przez wakacje !

LikaNatia pisze...

Może coś zupełnie nowego, jak dział ,, z życia realnego redaktorów'' pomoże przyciągnąć uwagę osób tu wchodzących?..