środa, 10 kwietnia 2013

Hot or not.

Witamy. Oto dzisiejsze hot or not.



Justysiaczek_

Slowia12313 - Pomieszałaś wszystko, nic mi tu nie pasuję . Te wielkie buty zupełnie, zupełnie tu nie pasują! Choć za włosy i delikatność daję HOT/NOT
Gwiazdeczka_952 - Przypominasz mi spieczoną na plaży plastikową barbie. Reszty nie komentując zostawiam HOT
AnnaWeKrwi-  Darmowa, biała, elegancka suknia do twarzy jakby emo. Jedyny plus za apartment. HOT/NOT
glori010- Inna bluzka, zdejmij czapkę. Słabo mi się podoba, ale najlepiej spośród tych czterech. HOT


MajkaKolorowa

Slowia12313: Dość dobry strój. Nie lubię tych butów, ale może to tylko kwestia gustu. Za bardzo rzucają mi się w oczy. Dodałabym jeszcze jakiś naszyjnik na górę stroju. Plus za włosy. Nie mój styl, ale jest pozytywnie, dlatego daję HOT
Gwiazdeczka_952: Twój zestaw kojarzy mi się z kiczowatymi, pustymi panienkami. Tak to odbieram. Opalona skóra, róż, falbanki, kokardki, połysk. Nie, nie i jeszcze raz nie. NOT
glori010: Na pierwszy rzut oka zestaw jest dobry. Po dłuższym zastanowieniu widzę niestety zasłonięty nadruk bluzki. Nie pasuje mi tu połączenie niebieskich i czarnych paznokci. Czapka nie gra mi z krótkimi spodenkami, czy tam spódnicą - nie wiem co to jest xD. Skromniutkie buty są chyba za mało widoczne. HOT/NOT
AnnaWeKrwi: Ojej, jak prosto. Z tego co widzę tutaj akurat chodziło o zaprezentowanie wnętrza, bo dolka była schowana i zmniejszona. Dałabym pod to jakiś zakrywający stanik. Może biały, może jakiś cielisty. I brak butów. Sukienka nie jest zła sama w sobie, więc zostawiam HOT/NOT, będę łaskawa


Pod tym postem możecie się zgłaszać do hot or not. A wy co myślicie kto powinien mieć hot a kto not? Czy oceniliśmy słusznie? Komentujcie!

11 komentarzy:

Slowia12313 pisze...

Dziękuję za ocenę
Slowia12313

Klauduss pisze...

Zgłaszam się do następnego !
klowe101

julialke pisze...

dziękii za ocenę :) zgłaszam się dalej i nadal próbuje.

Anonimowy pisze...

Zg Abieska-XD

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
Anas14711

Anonimowy pisze...

zgłaszam się!:).PogodnaKsenia.

Unknown pisze...

Abieska i klowe były ostatnio poczekajcie trochę ....


justysiaczek_

Unknown pisze...

Ale ja chciałam strój z głównego...
To co mam na sobie w tym pokoju to jakaś szmata do wycierania podłóg.... Założyłąm ją tylko dlatego by pasowała do wnętrza... Moge jeszzce raz, tym razem z strojem z głównego? :D

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

ja wszystkim dałabym not:D

_julcia_1997;)

atena75 pisze...

Dla mnie wszystkie HOT :*

Pozdrawiam atena75.

Anonimowy pisze...

dla mnie wszystkie not niestety...
zgłaszam się do następnego Hot or Not.

synopsa