czwartek, 11 kwietnia 2013

Stylizacja z Hot Buysem

Siemka ;)
Moja pierwsza stylizacja: z HotBuy'sem. Dzisiaj jest to kurtka ,,Holiday Hot Buys Tommy Jacket" z nelly.com. Kupiłam ją kilka dni temu w Starbazarze za 24sd. Uważam, że jak na HB cena jest całkiem spoko ;D
 
 
Do HB dołożyłam:
1. okulary: Killah (7sd)
2. torebka: Mr. (57sm)
3. spodnie: Bizou
4. skarpetki: It Girls (30sm)
5. buty: Nelly.com (12sd)
 
Jeśli macie pustkę w portfelu, albo nie znajdziecie takiego HB, możecie użyć innych kurtek:
 
 
 
Pierwsza: Voile (14sd), Druga: Miss Sixty (22sd)
 
A wy?
Macie jakieś ciekawe Hot Buy'sy?
 
                                                                                                                           
                                                                                                                               Mary__Jane

5 komentarzy:

atena75 pisze...

Bardzo podobają mi się buty :))

Pozdrawiam atena75.

Klauduss pisze...

Stylizacja całkiem fajna ;**
klowe101

Unknown pisze...

podoba mi się, mam tę kurtkę i inne rzeczy;)

_julcia_1997

Unknown pisze...

Chyba jednak wole tańszą wersje


AnnaWeKrwi

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Tak.. Jakoś.. Dziwnie.. Ale każdy ma swój gust ;)


Fruzia331