czwartek, 4 kwietnia 2013

Powitanie

Hej :] . Nazywam się Klaudia i od dziś będę pisać dla was na tym blogu. Moim podstawowym działem będą STYLIZACJE ZA STARMONETY, ale co jakiś czas będę robić posty JAK ZROBIĆ...W STARDESIGN..... Możliwe, że będę również pisać posty z działu STARBAZAR POD KONTROLĄ. A teraz pytania do was :

  • Jeżeli chcecie, żebym zrobiła stylizację za sm z jakąś konkretną rzeczą, to piszcie śmiało :).
  • Jakie zamieścić instrukcje ? W kolejce są : spodnie galaxy, bluza beysbolówka oraz luźna, czarna czapka ze stardesign jewerley. W komentarzach piszcie swoje pomysły. Zajrzyjcie również do mojej prezentacji, gdzie są moje projekty. Jeśli chcecie, żebym coś pokazała to też piszcie !
I ostatnia rzecz : Ja na Stardoll ^^


4 komentarze:

Unknown pisze...

witamy;)
czekam na twoje posty:)

_julcia_1997

alliedeberry03 pisze...

mogłabyś zrobić jeszcze potargane spodnie?|

z góry dziękuję alliedeberry03

klowe101 pisze...

Jasne ! Kojarzysz takie czarne z Killah za sd ? Mam zrobić takie, czy trochę inne ( z białymi obwódkami na okoła )?
klowe101

Unknown pisze...

Cześć

AnnaWeKrwi