czwartek, 4 kwietnia 2013

Stylizacje za starmonety #1

Siema ;** To moje pierwsze stylizacje na tym blogu i mam nadzieję, że się wam spodobają :]. 

 Stylizacja jest trochę Rock'owa, ale mam nadzieję, że was nie zniechęci do dalszego oglądania. Może to nie jest strzał w dziesiątkę, ale drugi outfit powinien wynagrodzić wam to :). 


Stylizacja dla fanów "lekkiego" Rocka. Rajstopy zrobiłam łącząc jaskrawo-różowe rajstopy oraz czarne, lekko prześwitujące. Uważam, że to połączenie wyszło całkiem fajnie ;P . Kozaki ( przynajmniej taki był zamiar ) zrobiłam łącząc niskie, ciemne buty z ćwiekami i w podobnym kolorze podkolanówki  . Sami oceńcie ^^.

Co gdzie kupić ? : 
  •   rajstopy pod spodem - Evil Panda 75 sm
  •   drugie rajstopy - Basic 38 sm
  •   podkolanówki - tylko w katalogu 30 sm
  •   buty - tylko w katalogu 40 sm
  •   spódniczka - Wild Candy 101 sm
  •   narzutka - Fallen Angel 100 sm
  •   bluzka - Basic 50 sm
  •   pasek - Wild Candy 50 sm
  •   stanik - Basic 19 sm
Razem wychodzi trochę drogo :  503 sm . Jednak mimo wszystko myślę, że warto.

Druga stylizacja jest bardziej wiosenna . 






Co gdzie kupić ? :
  • sweterek - It Girls 115 sm
  • spodenki - Pretty in Love 40 sm
  • stanik - Basics 19 sm
  • torebka - It Girls 95 sm
  • okulary - Fallen Angel Boys 43 sm
  • buty - ukryty sklep MIS XV 52 sm
Razem wychodzi : 364 sm . Nie tak drogo, jak na taką stylizację :) .

Jak wam się podobają stylizacje ? Niedługo zrobię następne dwie. Macie propozycje co do ubrań w stylizacjach ? Zapraszam do komentowania !


6 komentarzy:

szirulejka pisze...

ojeju myślałam ,ze jesteś czytelniczkę jeszcze ;) Są spoka a najważnijsze ,że są BARDZO tanie :D

klowe101 pisze...

Dzięki :]. OD dzisiaj właśnie już jestem redaktorką :D.
klowe101

alliedeberry03 pisze...

super stylizacje!! napewno skorzystam:)


alliedeberry03

Unknown pisze...

fajne:)

_julcia_1997

Stylodajnia :* pisze...

gratuluje klaudia ze jestes redaktorak

Unknown pisze...

Zakochałam się w tej drugiej!

AnnaWeKrwi