czwartek, 11 kwietnia 2013

Metamorfoza alliedeberry03


Dzisiaj moja pierwsza metamorfoza..., uch mam nadzieję, że spodoba się i czytającym i użytkowniczce o nicku alliedeberry03 [wylosowałam ją spośród kilku innych dziewczyn]  A więc przejdźmy do rzeczy...

Stylizacja.
Przed:
Wg mnie stylizacja jest za mało urozmaicona; brakuje mi tu jakiegoś wisiorka, rajstop czy nawet najprostszej kopertówki :))




Po:
Masz tylko 2 szafy ubrań, więc ciężko było wykombinować coś fajnego, ale mam nadzieję, że poniższa stylizacja przypadnie Ci do gustu ;3.




Makijaż
Przed:
Twój makijaż jest równie prosty jak stylizacja i baardzo równiutki :D




Po:
Zmieniłam kolor włosów na kolor brwi Twojej Dollki, gdyż brwi w innym kolorze od włosów wyglądają nienaturalnie :). Jeśli chodzi o makijaż to chyba widać, co zrobiłam.










6 komentarzy:

alliedeberry03 pisze...

bardzo ładnie najładniej jednak ten makijaż:)

alliedeberry03

Klauduss pisze...

Stylizacja zdecydowanie na leszpe ;**
klowe101

Unknown pisze...

mimo tego, że jest skromnie - podoba mi się!

_julcia_1997

atena75 pisze...

Trafiona metka, makijaż bardzo ładny.

Pozdrawiam atena75

Unknown pisze...

Czy ja wiem... Twarz dollki nie przypadła mi do gustu więc nie winie Cię za to że nic nie mogłaś tak bardzo zmienić ^^


AnnaWeKrwi


P.S. Zgłaszam się! Chyba że zrobiłam to cześniej ^^

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Przed ładniejsze moim zdaniem :P

Fruzia331