środa, 17 kwietnia 2013

Przegląd Starplazy - Velvet Orchid

Dziś sklep, który nie ma dużej ilości ciuszków, wszystkie dosyć drogie, a wcale nie luksusowe. Ocene sklepu pozostawiam wam. Mnie osobiście się podoba, ale nie mam tych ciuchów z powodów finansowych, może kiedyś sie to zmieni :) Do HOT- ów zaliczyłam tylko najlepsze według mnie ciuchy, co nie oznacza, że inne mi sie nie podobaja.


HOT






NOT



































Potrzebuję waszej opini, gdyż pozostały mi sklepy: Basics, LE, Antidote, Killah, Miss Sixty, Nelly.com, PPQ, Royality, MMF, Sea of Stars, Wild Candy, Archive i Other World. Uważam, że Przegląd Basics i Wild Candy nie jest potrzebny, bo to takie podstawy i nudy trochę. Z kolei LE, Antidote i Royality to właściwie sklepy tylko dla bogaczy, większości towarów są niedostępne. Napiszcie mi, jakie sklepy chcielibyście zobaczyć w następnych przeglądach, a które sie po prostu nie nadają. 


6 komentarzy:

DemonCarolineL pisze...

Velvet Orchid to jeden z moich ulubionych sklepów <3
, a w następnym przeglądzie chętnie zobaczyłabym Antidote

kaka0898

chomiska pisze...

@kaka0898 - sptóbuję ale z Antidote może byc cięzko bo nie wszystkie ubrania są dostępne, ale jakoś dam rade może :)
chomiska

Unknown pisze...

A Velvet to nie jest papier toaletowy?

AnnaweKrwi

chomiska pisze...

@AnnaWeKrwi - masz racje tak nazywa się papier toaletowy :) też to zauważyłam hahahahaha
chomiska

MisQua_ pisze...

Jej papier toaletowy! :D

_SuperStars_Me_

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Heheheh! :P


Fruzia331