poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowy Stardoll?

Jak zauważyłam Stardoll zmieniło formę na facebooku. Na razie na oryginalnej stronce nie widzę zmian. Według mnie są to zmiany na lepsze ze względów estetycznych, ale trudno będzie się przyzwyczaić.

 Strona główna:

 
 
MENU:
 


Po kliknięciu na niektóre części otwiera nam się starplaza apartament stardesign i inne działy Stardoll. Widzę te w tle logo Akademii Stardoll ,ale (jeszcze?) nie przenosi nas nigdzie po kliknięciu.

Podoba Wam się ta zmiana?
Korzystacie ze Stardoll na facebooku? 

Ja właśnie dzięki temu otrzymuję jakieś tam nieliczne stardollary ^^

4 komentarze:

chomiska pisze...

Ja korzystam! Te zmiany mi się w gruncie rzeczy podobają, ale bedzie cieżko się przestawic. Oby tylko nie zrobili tak z normalnym stardoll...

chomiska

Unknown pisze...

Oby....
Już za wiele niekorzystnych zmian przeprowadzili...

AnnaWeKrwi

julialke pisze...

nie wiem czy zauważyłyście, ale na stardoll pojawiły się zadania pojedyncze w Akademii :)

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Ehh. Te zmioany zmiany :P chciałabym żeby było zawsze tak samo! :P

Fruzia331