wtorek, 2 kwietnia 2013

Metamorfoza-WildcandyRockin ^^

       Hej :) Kolejna metka ;3 Nadrabiam :) Prośba do Kasi:Proszę skreślaj te osoby którym zrobiłam metkę :)
                                                       Przed:Mi się bardzo podoba super włosy!Kapelusik też :*
                                        Po Dosyć mocno cię zmieniłam :D inny makjaż:) Eyeliner mi juz przeszedł...I dodałam bandamkę ,3

                                                               Tradycyjnie!Stylizacje!
                                                        Ta koszula jest śliczna!!







                                        Mam nadzieję,że się podobaa :3





   Abieska-XD


3 komentarze:

klowe101 pisze...

Stylizacje są świetne ! ♥.♥
klowe101

Unknown pisze...

w miarę;)

_julcia_1997

szirulejka pisze...

ok, ale dodawaj jak wyglądała stylizacja przed proszę :)