środa, 10 kwietnia 2013

Przegląd Starplazy - Orginal Future

Jest to dla mnie sklep tajemniczy. Mnóstwo kolorów, przeróżne wzory, styl chiński czy japoński...
Jednak podczas przygotowywania przeglądu wywarł na mnie ogromne wrażenie. Nigdy za nim nie przepadałam, a teraz stwierdzam, że ma fajne ubrania ( w szczególności spodnie). Niestety sklep ocieka też kiczowatymi bluzeczkami i kurtkami, czasem aż się niedobrze robi.  Dodaję również stylizacje nie tylko z ubrań z OF. Miłego podziwiania !


HOT














































































 NOT






















































STYLIZACJA



Użyłam :
Kurtka - Orginal Future
Bluzka - Tunika biała z Basics
Pasek - Orginal Future
Spódnica - Orginal Future
Torebka - Orginal Future
Buty - Nelly.com


Podoba się? Jaki następny sklep?















                                                        

     PS.   Do redaktorek:


              Co wy na to, żeby podpisywać się naszymi
zdjęciami z nickiem?    Chodzi mi o te miniaturki na pasku bocznym...














7 komentarzy:

Nadzia. pisze...

Ciekawy pomysł z tym podpisywaniem, ja się tak będę podpisywać :) #Dogusiowa

szirulejka pisze...

mhym można by się podpisywać a wogóle to z not się zgadzam ale dużo hotoów powinny być w not, stylizacja taka sobie :/

kasiaxd pisze...

Okej, możecie podpisywać.
majjkakolorowa

klowe101 pisze...

Podpisywałambym się, gdybym miała wizytówkę :D . A post jest spoko !
klowe101

Unknown pisze...

mam kilka rzeczy z HOT;)

_julcia_1997

atena75 pisze...

Ogólnie nie przepadam za tym sklepem ;(

Pozdrawiam atena75.

Unknown pisze...

Oryginale ^^


AnnaWeKrwi