wtorek, 2 kwietnia 2013

Metamorfoza-Synopsa

Niestety Glori010 odeszła...Teraz ja zajmuję się metkami...W piątki i poniedziałki( po 16).
Przejdźmy do metamorfozy...
Przed:Nigdy nie lubiłam włosów ze stardesing...Podkreślałaś swoją twarz,co mi się nie spodobało....Włosy były ślicznee :* z daleka nie widać,że masz skośne oczy... :) Dollka jest strasznie ładna i  nie wiem po co zgłosiłaś się do metki :)
Po: Dodałam inne włosy ze stardesing ,które są też śliczne i lekki makijaż :)
(mam nadzieję,że nie zabijesz mnie za to :D)
                              Okej... Przejdźmy do ubioru...Nie mam przed bo się niestety nie zapisało,ale          umieszczę link do apartamentu Synopsy ^^Mam tu parę prostych stylizacji...
                               http://www.stardoll.com/pl/user/?id=160241617
                             



                                              Okej skończone!Nadrabiam braki w metkach ok 10 pojawi się          metka EskaXD... Prośba do zgłoszonych do metek: Od tego piątku będzie tylko jedna osoba do wykonania metki w piątek będzie to: rozzi9.... To koniec :)

                           

 

 

 

 

   

 

Abieska-XD


3 komentarze:

Stylodajnia :* pisze...

Możesz zrobić mi metamorfozę? Fajna przemiana :0 .
klowe101

Nadziaaczeek :3 pisze...

Spoko pewnie ;)Ale niestety na koniec kolejki ;C chyba,że napiszesz do Majki Kolorowej i wydasz perły :)

Unknown pisze...

słabe...

_julcia_1997