środa, 24 kwietnia 2013

Przegląd Starplazy - Antidote

Na prośbę kaka0898 robię przegląd Antidote. Przyznam, że sklepy z luksusowymi, limitowanymi artykułami nie są moją dobrą stroną. Nie przywykłam do luksusów na stardoll. Ale mam nadzieję, że będzie wam się podobać. Dodaję też stylizacje, bo naszła mnie wena :D

Obawiam się, że ten przegląd się wam nie przyda, gdyż wszystkie artykuły (a na pewno te z przeglądu) zostały już wyprzedane. Nie ma się co dziwić. W końcu to śliczne perełki *-*


HOT







 











































NOT-ÓW NIE MA 

(hahaha niespodzianka)












       Użyłam :
 Bluzka: Denim & Supply
Spodnie: Antidote
Torebka: It Girls
Buty: Velvet Orchid










EDIT: PONAWIAM PYTANIE O NASTĘPNE SKLEPY


,,Potrzebuję waszej opini, gdyż pozostały mi sklepy: Basics, LE, Killah, Miss Sixty, Nelly.com, PPQ, Royality, MMF, Sea of Stars, Wild Candy, Archive i Other World. Uważam, że Przegląd Basics i Wild Candy nie jest potrzebny, bo to takie podstawy i nudy trochę. Z kolei LE i Royality to właściwie sklepy tylko dla bogaczy, większości towarów są niedostępne. Napiszcie mi, jakie sklepy chcielibyście zobaczyć w następnych przeglądach, a które sie po prostu nie nadają."





7 komentarzy:

DemonCarolineL pisze...

Dzięki za przegląd (wyszedł ci naprawdę super), a ciuchy i stylizacja są boskie :*

kaka0898

chomiska pisze...

Miło mi to słyszeć :)

chomiska

Anonimowy pisze...

Nelly.com !!!!!!!!!!!!!!!!!

Aga. / aga-medoll13 pisze...

fajny przegląd, a stylizacja ciekawa ;)
następne chciałabym PPQ

aga-medoll13

Unknown pisze...

Archive ^^

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Bizou ;D

Mary__Jane

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Wszystko ładne, ale drogie :< Czy możesz zrobić przegląd WildCandy?

Fruzia331