sobota, 13 kwietnia 2013

Fifth ,,Must Have''- Nude Ballets Flat from VOILE


Piątym ,,Must Have'm'' są kremowe balerinki z VOILE. Kiedy nie wiem jakie buty będą pasowały mi do stylizacji, zawsze je wybieram! Kolor tych balerinek jest niemalże identyczny do koloru skóry mojej Dollki, przez co prawie ich nie widać (dla mnie to dobrze, ponieważ kiedy żadne buty mi nie pasują do stylizacji, te na pewno będą!). Chociaż na Stardoll są mało popularne, polecam je każdemu :)).

Lista plusów i minusów.
Plusy:
- balerinki nie są za stardollary; ich koszt wynosi 69 sm
- po ich założeniu, stopy Dollki (jakby się wydawać mogło) nie wyglądają na bose, gdyż te baleriny mają urokliwe kokardki :3
- pasuje do każdej stylizacji, oprócz sportowej

Minusy:
- ma go niewiele osób (to źle, czy dobrze?...)
- nie pasuje do stylizacji sportowej


Przykładowe stylizacje (jest ich więcej niż poprzednio :D)





(stare zdjęcie, za czasów gdy miałam brzydką Doll, ale nie patrzcie się na twarz, tylko na stylizację :DD)









Mam nadzieję, że się spodobało :)
Pozdrawiam- Dogusiowa.





5 komentarzy:

alliedeberry03 pisze...

super są te baletki zaraz ide je kupić:P

alliedeberry03

Klauduss pisze...

Na pewno je kupię! ♥.♥
KLOWE101

Unknown pisze...

Za dziewczęce....

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

super, trzecia stylizacja najlepsza;)

_julcia_1997

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Super, ale jak dla mnie zajaskrawe :/



Fruzia331