poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Przepraszam

Przepraszam wszystkie redaktorki i czytelników. Jestem tak jakby niedostępna, bo mam dużo na głowie ostatnio. Na blogu nie dodam żadnych postów w najbliższym czasie. Może to potrwa tydzień - może dłużej. Nauka... Zdążyłam tylko policzyć perły. Oficjalnie ogłaszam, że klowe101 i justysiaczek_ są redaktorkami tego bloga, jednakże nie zrobiłam im jeszcze "wizytówki" w pasku bocznym. Mam nadzieję, że za kilka dni nie będę miała zbyt wielu obowiązków i zajmę się blogiem ;)
 Co tam u Was?
 Czujecie już wakacje?
 Zrobiło się w końcu troszkę cieplej?

EDIT: Prawdopodobnie niebawem pojawi się wywiad z Imagination. . Chcielibyście jej zadać jakieś pytania?

5 komentarzy:

klowe101 pisze...

Nie ma za co przepraszać ;**. Każdy ma dużo nauki :D
klowe101

szirulejka pisze...

Tez mam mase nauki postaram sie zająć blogiem :)

Unknown pisze...

egzaminy przede mną a uczyć mi się nie chce:) noga w gipsie, więc z ciepła nie mogę korzystać, ehh..

_julcia_1997

Unknown pisze...

wybaczam Ci ^^
Ja też nie mogłam ostatnio kompa włączac dlatego mniej komentuje :/

AnnaWeKrwi

atena75 pisze...

Ehh te obowiązki :P

Pozdrawiam atena75.