piątek, 26 kwietnia 2013

Stylizacja z HB 3

Cześć! ;D
Obiecałam stylizację z nowszym Hot Buys'em ;) Miałam nadzieje, że w tym tygodniu pojawi się coś ciekawego, na co warto wydać stardolary. Niestety, jest to biżuteria ;(
Więc wstawiam stylizację z sukienką ,,Festival Dress" za 16sd. Pojawiła się w tamtym tygodniu.
Podoba mi się, choć ma dość dziwne ramiączka xD

Do HB dołożyłam:
1. bluzka - Decades 72sm
2. torebka - Archive
3. buty - Fallen Angel 68sm
Zamienniki:
1. sukienka może trochę droższa, ale w ciekawych kolorach - Original Future 15sd
2. bardziej elegancka, ale tańsza - Voile 156sm



Co myślicie o nowych Hot Buy'sach?
Kupiłyście coś?

                                                                                                                 Mary__Jane

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

mi sie bardzo podoba ta stylizacja y hb,co do hb to sa lepsze.PogodnaKsenia.

Unknown pisze...

Z HB lepiej

AnnaWeKrwi

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

B. ładna stylizacja!

Fruzia331