wtorek, 2 kwietnia 2013

Metka-rozzi9

                                         Hej! Już dzisiaj 3 metka...Kolejka się powiększyła...Chyba wezmę jeszcze do metek środę i sobotę a zrezygnuję z niedzieli instrukcji... Kasia zgadzasz się? :)
                                                                                    
Okej oto metka rozzi9 :)
                                Przed:Jesteś piękna :* WG mnie nie potrzebujesz metki,ale twoja sprawa :)
 Po:Zmieniłam cię troszkę :) Dodałam śliczną bandankę :* Sprzedasz w bazaarze za 14 sd lub 150 sm?
A oto moje stylizacje :)
                             Podoba się?
                           Rozzi pliss sprzedasz?
                             Napisz w mojej księdze gości :)












  Abieska-XD




3 komentarze:

klowe101 pisze...

Jak zawsze stylizacje są super :D. Niezły sposób na bandamkę !
klowe101

Unknown pisze...

średnio.

_julcia_1997

szirulejka pisze...

aha bez urazy ale make up przed wolę :) ale i tak super