wtorek, 9 kwietnia 2013

Stylizacje za starmonety # 4

Bardzo was przepraszam, że nie dodałam jej wczoraj, ale miałam dużo na głowie. Wybaczycie ? Wieczorem dodam jeszcze instrukcję StarDesign - bluzkę z wąsami i niespodzianką :D.
Przechodząc do tematu, w dzisiejszych stylizacjach użyłam prześlicznej bluzki dostępnej w SB za sm. Jedna stylizacja jest bardziej na luzie. Natomiast druga bardziej dziewczęca. Kolorystycznie i tematycznie nie różnią się bardzo. Sami zobaczcie :


 Outfit bardziej na luzie. Mało dodatków.

Stylizacja bardziej dziewczęca. Tak samo jak w poprzedniej, dodatki nie przeważają.

Myślę, że Outfity są bardzo proste, a zarazem urocze.

Stylizacja 1 : Co gdzie kupić ? :
  • bluzka - dostępna w Starbazarze za sm. Ja kupiłam ją za 60 sm. Pochodzi ze sklepu Pet a Porter .
  • spodenki - Pretty In Love 40 sm
  • wystające łańcuszki - darmówka z monster high . Same i podobne łańcuszki znajdziecie w sklepie, w katalogu za 10 sm.
  • buty - MIS XV 52 sm
  • okulary - Fallen Angel Boys 43 sm 
Razem wychodzi 145 sm ( bez bluzki , z bluzką w cenie mojego zakupu 205 sm. Jednak często można ją kupić za 100sm, w tedy cena wyjdzie 245 sm ) .

Stylizacja 2 : Co gdzie kupić ?  :
  • bluzka - dostępna w Starbazarze za sm. Ja kupiłam ją za 60 sm, jednak najczęściej można ją kupić za 100 sm. Pochodzi ze sklepu Pet a Porter .
  • spódniczka -  It Girls 40 sm
  • torebka - It Girls 95 sm
  • buty - WOTW 50 sm ( niestety dostępne tylko w Starbazarze ) .
Rayem wychodzi 285 sm ( z uwzględnieniem ceny butów i ceny bluzki - 100 sm )

Podobały wam się stylizacje ? Chcecie więcej Outfitów z ubraniem ze Starbazaru, czy nie ?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

super stylizacje, muszę poszukać tej bluzki i pierwszych butów <3

_julcia_1997

alliedeberry03 pisze...

ja te musze szukać bluki;)


alliedeberry03

alliedeberry03 pisze...

ja te musze szukać bluki;)


alliedeberry03

Unknown pisze...

Czy one sie juz kiedyś nie pojawiły?

AnnaWeKrwi

klowe101 pisze...

Nie, bo zrobiłam je dzisiaj :D
klowe101

atena75 pisze...

Bardzo pomysłowo :D

Pozdrawiam atena75.