sobota, 6 kwietnia 2013

Stylizacje za starmonety # 3

Siema ;** Dzisiejsza stylizacja będzie nieco bardziej elegancka. Taka na wyjście do miasta, albo po prostu na wieczór.
Miłego oglądania i kupowania !


Torbę schowałam za ubraniami, aby wyglądała jak wisząca na ramieniu. Dwoma łańcuszkami ozdobiłam nieco spódniczkę. Nie jestem do końca zadowolona z butów, bo trochę skracają nogi, no ale mówi się trudno :).

Co gdzie kupić ?
  • Bluzka – Rio 132 sm
    Spódnica – It Girls 40 sm
    Torba – Wild Candy 64 sm
    Buty – Velvet Orchid – 62 sm
    Bransoletka – Evil Panda 10 sm
    Łańcuszek – tylko w katalogu 10 sm
      
    Razem wychodzi 318 sm . Myślę, że cena jest całkiem, całkiem...

    Podoba wam się stylizacja ? Kupicie parę ubrań ? Komentujcie !

3 komentarze:

Nadziaaczeek :3 pisze...

Raczej nie,nie jestem fanką panterki i elegancji ;/

Unknown pisze...

ładna, lecz nie mój styl.

_julcia_1997

Unknown pisze...

Nie rozumiem po co ten łańcuch

AnnaWeKrwi