sobota, 6 kwietnia 2013

Dobrze i źle

Hej ;** Wiem, że to nie jest mój dział, ale jeden mały pościk nie zaszkodzi. W starplazie pojawił się szary cień do powiek ze sklepu LUXE za sm ! Niektórzy uważają, że to dobrze ( użytkownicy NSS ), ale niektórzy mówią, że to źle . Wolą wydać 22sd, niż 999 sm - czyli cenę cieni.


Ja uważam, że to dobrze. Oby błąd potrwał długo...Muszę uzbierać 999sm :D .
Niestety do sklepów trafiły również trzy meble z LE. Niestety kosztują 999sd ( !!! ) i są ze starej kolekcji ! Admini ostatnio popełniają dość dużo błędów !

Kupicie cienie i meble w takich cenach ? Uważacie, że są to błędy korzystne czy nie ?

4 komentarze:

Unknown pisze...

błąd z cieniem jest korzystny dla osób, które nie mają co robić ze sm.
jednak z ciekawości zerknęłam na te LE i zobaczyłam, że kilka osób kupiło, bo pasek dostępności jest w połowie.
moim zdaniem takie błędy nie powinny występować, bo dość dużo płaci się za superstar nie po to, aby admini się opierniczali.

_julcia_1997

szirulejka pisze...

Hm dla mnie to bez roznicy acz kolwiek sm musze wydawc bo stale mam okolo 900 a ponad tysiąc nie mozna miec :/

chomiska pisze...

ja mam zawsze braki ze sm, wiec musze uzbierac, ale dla mnie cena korzystniejsza niż te 22sd

chomiska

Unknown pisze...

I tak sa okropne

AnnaWeKrwi