niedziela, 7 kwietnia 2013

Jak zrobić porwane spodnie ?

Siema ;** Dzisiaj pokażę wam jak zrobić porwane spodnie. Istnieje wiele sposobów, ale jedna czytelniczka poprosiła mnie, abym pokazała właśnie te. Nie przeciągając, oto instrukcja :


1. Wybierz kolor, który chcesz, żeby miały twoje spodnie. Ja wybrałam szary.


 2. Weź elipsę i ustaw ją w odpowiednim miejscu. Potem zmień kolor. Na palecie są zaznaczone kolory skóry. Strzałka wskazuje kolor, którego ja użyłam.



3. Weź kształt zaznaczony na obrazku, zmniejsz go do rozmiarów pokazanych na obrazku i przeciągnij kółko widoczności.

4. Na jedno kółko przygotuj kształty pokazane wyżej. Środkowy obrazek okazuje jak powinno to wyglądać po ułożeniu ich. Strzałka wskazuje na kształty, których użyłam do zrobienia efektu "porwania" . Na ostatnim obrazku pokazane jest jak powinno wyglądać jedno porwanie.






5. To samo zrób z pozostałymi porwaniami. Każde jednak zrób troszeczkę inaczej, aby wyglądało to naturalnie.





6. Weź kształt zaznaczony na obrazku i nałóż go na każde porwanie. Musi on być jednak z tyłu, a nie z przodu. Zmień kolor na zaznaczony na obrazku. 



7. Weź ten sam kształt, o tym samym kolorze i połóż go gdzieś na kwadracie. Możesz położyć tylko jedno takie, a możesz nawet pięć. To już zależy od ciebie.


8. Wejdź w moje projekty i przesuń białe kółko. Szyj ! Projekt wygląda tak ;**.

Zrobicie go ? Podoba wam się ?

6 komentarzy:

alliedeberry03 pisze...

no pewka że zrobie:)

alliedeberry03

Unknown pisze...

Troszkę trudne ;) ale postaram się zrobić.

lala1589

Unknown pisze...

nie zrobię, ale fajne;)

_julcia_1997

szirulejka pisze...

wow ale proste i zarazem śliczne zrobię :*

atena75 pisze...

bardzo podobają mi się te spodnie!!
:)


atena75

Unknown pisze...

Nie pasowałyby mi... Moja doll jest blada


AnnaWeKrwi